Het onderhoud van de auto vind je meestal in het Nationale Autorapport. Het Nationaal Autorapport kun eenvoudig gratis downloaden op de pagina van de occasion.
Wil je zeker weten dat je komende 15.000 km geen onderhoudsbeurt hoeft uit te voeren? Met de afname van een Maxi pakket krijgt de auto een onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema en wordt er onder andere gekeken wanneer de distributieriem vervangen moet worden.
Wanneer de distributieriem is vervangen vind je dit meestal in het Nationale Autorapport. Wil je het zeker weten? Neem dan even contact op met het Klant Contact Centrum.
Het Nationaal Autorapport kun eenvoudig downloaden op de pagina van de occasion. Met de afname van een Maxi pakket krijgt de auto niet alleen een onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, ook wordt er gekeken wanneer de distributieriem vervangen moet worden. Is dat binnen 15.000 km na aankoop? Dan wordt deze preventief vervangen.
Het aantal eigenaren van de auto vind je meestal in het Nationale Autorapport. Het Nationaal Autorapport kun je eenvoudig gratis downloaden op de pagina van de occasion.
De laatste onderhoudsbeurt vind je meestal in het Nationale Autorapport. Het Nationaal Autorapport kun eenvoudig downloaden op de pagina van de occasion. Met de afname van een Maxi pakket ontvang je de auto inclusief een onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema.
De onderhoudsgeschiedenis is een overzicht van alles onderhoud en reparaties die de auto in zijn volledige historie heeft gehad. Hier vind je onder andere de grote en kleine beurt maar ook de bandenwissel.
De onderhoudsgeschiedenis auto opvragen is heel makkelijk bij Vaartland.nl De onderhoudshistorie auto kun je bij de meeste auto’s namelijk terugvinden in het Nationale Autorapport. Het Nationaal Autorapport kan je eenvoudig downloaden op de pagina van de occasion. Staat het rapport hier niet? Neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum. Het kan zijn dat we informatie hebben die digitaal nog niet beschikbaar is.
Het kan helaas gebeuren dat je aangekochte auto van Vaartland.nl niet de gewenste kwaliteit heeft zoals je had verwacht. Om een passende oplossing te vinden, kun je onderstaand stappenplan volgen.
Heb je een garantiepakket afgesloten bij de aankoop van je auto? Dan kan je aanspraak doen op de garantie van je auto. Dit gaat middels onze garantievertrekker Autotrust. je kunt via claims@autotrust.nl de claim aanmelden. Vervolgens zal Autotrust contact met je opnemen over de te volgen procedure. Heeft je claim via Autotrust niet het gewenste resultaat opgeleverd? Allereerst is dit dan een vervelende situatie, maar toch kijken we graag met je mee naar een passende oplossing. Vervolgens kun je de volgende stappen doorlopen.
Je kan direct contact opnemen met de verkoopadviseur van je aangekochte auto. De gegevens van de verkoopadviseur kun je terugvinden op de koopovereenkomst.
Iedere dag is onze medewerker van de klantenservice aanwezig om je klacht in behandeling te nemen. Je kunt onze medewerker bereiken via klantenservice@vaartland.nl of bellen op: 0182-748500
Heb je een overige opmerking, bijvoorbeeld over je ervaring met Vaartland.nl of heb je een opmerking zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Deel het dan ook met ons via klantenservice@vaartland.nl.
Of je auto online is aangeschaft of via een van onze vestigingen, Vaartland.nl heeft geen bezwaar tegen een aankoopkeuring. Je mag zelf bepalen door welke onafhankelijke organisatie je de aankoopkeuring laat uitvoeren. De kosten van een aankoopkeuring zijn voor je eigen rekening.
Wanneer je pech krijgt met je auto kan je binnen kantooruren contact opnemen met Autotrust. Zij gaan vervolgens op zoek naar de dichtstbijzijnde garage waar je auto naartoe gesleept kan worden om het probleem te verhelpen. Autotrust vergoedt de wegsleepkosten tot een maximum van 150 euro wanneer je een Maxi of Online pakket hebt afgenomen én het mankement binnen de garantievoorwaarden valt. Kijk naar de garantievoorwaarden van het door jou gekozen pakket om te zien welke mankementen er vergoed worden.
Krijg je buiten kantooruren of in het weekend pech, dan kan je contact opnemen met RoadGuard via de RoadGuard App. Heb je het Maxi of Online pakket afgenomen dan wordt dit vergoed, mits het mankement binnen de garantievoorwaarden van het door jou gekozen pakket valt. RoadGuard is een App van Centraal beheer. Wanneer je onderweg pech krijgt kan je dit via de RoadGuard App melden. Nadat je het probleem hebt omschreven is er een monteur binnen 30 minuten bij je. Hij of zij helpt je vervolgens verder op weg. De kosten voor het wegslepen moet je zelf voorschieten. Je mag de auto naar de dichtstbijzijnde garage laten slepen. Extra kosten zijn voor eigen rekening. Kijk naar de garantievoorwaarden van jouw garantiepakket om te zien welke mankementen er vergoed worden.
Heb je geen Maxi of Online pakket dan kan je ook gebruik maken van de RoadGuard App. De kosten zijn dan wel voor eigen rekening.
Sinds 2019 is Autotrust de vaste garantie partner van Vaartland.nl. Kies je voor een van onze Service-garantiepakketten dan verzorgt Autotrust de landelijk dekking via hun netwerk en gespecialiseerde team. Zij begeleiden je in het garantieproces zodat je na aanmelding van je technische defecten snel terecht kunt bij een garage bij jou in de buurt.
Bij de aankoop van je auto kies je zelf welk servicepakket het beste bij je past. Je hebt de keuze uit het Basis of Maxi pakket, met garanties van 3, 12 of 24 maanden.
Bij Vaartland.nl heb je bij de aankoop via de showroom de keuze uit meerdere Service-pakketten. Door met verschillende garantiepakketten te werken kun je als klant de garantie kiezen die aansluit op jouw wensen en budget.
Als je tijdens de ‘Proefreis’ besluit om de auto terug te verkopen aan Vaartland.nl, neem je contact op met ons Klant Contact Centrum. Zij overleggen met jou waar en wanneer je de auto kunt inleveren. De auto wordt nagelopen en gecontroleerd voor inname. Je ontvangt ter plaatse een vrijwaringsbewijs en het aankoopbedrag minus € 250,- voor reserverings- en administratiekosten wordt teruggestort op je rekening.
Heb je nog vragen?
Vandaag tot 17:00 uur beschikbaar
Bel ons
WhatsApp ons
Chat met ons
Meer dan 39 jaar jouw vertrouwde occasion dealer, al 239.507 verkochte auto's waarvan 4.110 dit jaar.
Informatie
Copyright © 1986 - 2025
Hulp nodig?
Vandaag tot 17:00 uur beschikbaar!
Hoe wil je ons bereiken?
Bereikbaarheid
Showroom | Support | ||
---|---|---|---|
Mo | Monday | 09:00 - 18:00 | 08:00 - 22:00 |
Tu | Tuesday | 09:00 - 18:00 | 08:00 - 22:00 |
We | Wednesday | 09:00 - 18:00 | 08:00 - 22:00 |
Th | Thursday | 09:00 - 21:00 | 08:00 - 22:00 |
Fr | Friday | 09:00 - 18:00 | 08:00 - 22:00 |
Sa | Saturday | 09:00 - 17:00 | 08:00 - 17:00 |
Su | Sunday | Gesloten | 10:00 - 20:00 |
Veelgestelde vragen