Hulp nodig? Vraag het onze Klantenservice

Heb je een vraag of klacht over een aankoop? Dan kan je terecht bij de Vaartland.nl klantenservice of onze veel gestelde vragen pagina. Op deze pagina vind je antwoorden op de meeste vragen zoals wat te doen bij een garantieclaim. Wil je toch liever persoonlijk te woord gestaan worden? Dan kan je terecht bij een van onze klantenservice medewerkers. Je kan ons bereiken via mail, chat of telefoon.

Mocht je ontevreden zijn over onze service of onverhoopt problemen hebben met je auto, geef ons dan de mogelijkheid om je probleem op te lossen. Hiervoor kan je altijd je verkoopadviseur benaderen en/of contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@vaartland.nl. Om je snel en optimaal van dienst te kunnen zijn is het verzoek de vestiging van aankoop en het kenteken van de auto in de e-mail te benoemen.

 
Contact met Vaartland.nl
Kan ik je helpen?

Bereikbaarheid

Veel gestelde vragen

Team Vaartland.nl