Contact met Vaartland.nl

 

Klantenservice

Hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice

Heb je een vraag of klacht over een aankoop? Dan kun je altijd terecht bij de klantenservice van Vaartland.nl. Op onze veelgestelde vragen pagina vind je al snel antwoorden op de meeste vragen, zoals wat te doen bij een garantieclaim.

Liever persoonlijk contact? Dan staan onze klantenservicemedewerkers voor je klaar via e-mail, chat of telefoon. De contactgegevens vind je onderaan deze pagina.

Heb je een auto met garantiepakket van Autotrust gekocht?

Als je een auto hebt aangeschaft met een Autotrust-garantiepakket, dan heb je, afhankelijk van het gekozen pakket, recht op 3 of 6 maanden garantie. Bij klachten of pech:

- Meld je garantieclaim altijd via de Autotrust-website: autotrust.nl/claim

- Sta je met pech langs de weg? Neem dan ook eerst contact op met Autotrust via 0592-340018.

Geen garantiepakket of is je Autotrust-garantie verlopen?

Dan kun je ons bereiken via:

- E-mail: klantenservice@vaartland.nl

  Vermeld hierbij altijd je kenteken en de vestiging van aankoop, zodat we je sneller kunnen helpen.

- Telefonisch klachtencontact: Op werkdagen bereikbaar tussen 14:00 – 16:00 uur via 0182-748540

Contactgegevens

- E-mail: klantenservice@vaartland.nl

- Telefoon algemeen: 0182-748576

- Klachtenlijn (werkdagen 14:00 - 16:00): 0182-748540

- Autotrust: 0592-340018 / autotrust.nl/claim


Open chat

Contact met Vaartland.nl
Kan ik je helpen?

Je kunt ons bereiken op ons telefoonnummer: 0182-343731

Bereikbaarheid

Veel gestelde vragen

Team Vaartland.nl