Contact met Vaartland.nl

 

Hoe schakel ik pechhulp in?

Wanneer je pech krijgt met je auto kan je binnen kantooruren contact opnemen met Autotrust. Zij gaan vervolgens op zoek naar de dichtstbijzijnde garage waar je auto naartoe gesleept kan worden om het probleem te verhelpen. Autotrust vergoedt de wegsleepkosten tot een maximum van 150 euro wanneer je een Maxi of Online pakket hebt afgenomen én het mankement binnen de garantievoorwaarden valt. Kijk naar de garantievoorwaarden van het door jou gekozen pakket om te zien welke mankementen er vergoed worden.

Krijg je buiten kantooruren of in het weekend pech, dan kan je contact opnemen met RoadGuard via de RoadGuard App. Heb je het Maxi of Online pakket afgenomen dan wordt dit vergoed, mits het mankement binnen de garantievoorwaarden van het door jou gekozen pakket valt. RoadGuard is een App van Centraal beheer. Wanneer je onderweg pech krijgt kan je dit via de RoadGuard App melden. Nadat je het probleem hebt omschreven is er een monteur binnen 30 minuten bij je. Hij of zij helpt je vervolgens verder op weg. De kosten voor het wegslepen moet je zelf voorschieten. Je mag de auto naar de dichtstbijzijnde garage laten slepen. Extra kosten zijn voor eigen rekening. Kijk naar de garantievoorwaarden van jouw garantiepakket om te zien welke mankementen er vergoed worden.

Heb je geen Maxi of Online pakket dan kan je ook gebruik maken van de RoadGuard App. De kosten zijn dan wel voor eigen rekening.

Meer informatie

Vraag stellen?

We helpen je graag verder. Voor een afspraak kan je ons klant contact centrum bellen (0182-748 500) of een chat starten.

Contact met Vaartland.nl
Kan ik je helpen?

Je kunt ons bereiken op ons telefoonnummer: 0182-343731

Bereikbaarheid

Veel gestelde vragen

Team Vaartland.nl