Contact met Vaartland.nl

 

Hoe kan ik een garantie aanvraag indienen?

Het kan helaas gebeuren dat je aangekochte auto van Vaartland.nl niet de gewenste kwaliteit heeft zoals je had verwacht. Om een passende oplossing te vinden, kun je onderstaand stappenplan volgen.

  1. Heb je een garantiepakket afgesloten bij de aankoop van je auto? Dan kan je aanspraak doen op de garantie van je auto. Dit gaat middels onze garantievertrekker Autotrust. je kunt via claims@autotrust.nl de claim aanmelden. Vervolgens zal Autotrust contact met je opnemen over de te volgen procedure. Heeft je claim via Autotrust niet het gewenste resultaat opgeleverd? Allereerst is dit dan een vervelende situatie, maar toch kijken we graag met je mee naar een passende oplossing. Vervolgens kun je de volgende stappen doorlopen.
  2. Je kan direct contact opnemen met de verkoopadviseur van je aangekochte auto. De gegevens van de verkoopadviseur kun je terugvinden op de koopovereenkomst.
  3. Iedere dag is onze medewerker van de klantenservice aanwezig om je klacht in behandeling te nemen. Je kunt onze medewerker bereiken via klantenservice@vaartland.nl of bellen op: 0182-748500
  4. Heb je een overige opmerking, bijvoorbeeld over je ervaring met Vaartland.nl of heb je een opmerking zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Deel het dan ook met ons via klantenservice@vaartland.nl.

Stel een vraag

Vraag stellen?

We helpen je graag verder. Voor een afspraak kan je ons klant contact centrum bellen (0182-748 500) of een chat starten.

Contact met Vaartland.nl
Kan ik je helpen?

Je kunt ons bereiken op ons telefoonnummer: 0182-343731

Bereikbaarheid

Veel gestelde vragen

Team Vaartland.nl