Vaartland.nl
7,3 reacties: 2359

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Werkwijze

 


1. Ik heb een auto gezien, maar die staat voor mij wel erg ver weg? Kan ik deze auto bekijken op de vestiging die mij het beste uitkomt?

 2. Wat levert de samenwerking tussen Vaartland.nl en A.T.U mij op?

3. Waar komen de occasions van Vaartland.nl vandaan?

4. Kan ik een auto bij jullie reserveren?

5. Ik zie dezelfde auto op meerdere locaties geadverteerd worden, waar staat de auto?

6. Hoe actueel is de website?

7. Welke auto past nu echt bij me?

8. De auto die ik zoek hebben jullie niet op voorraad, wat nu?

9. Waarom moet ik bij een contactformulier altijd mijn postcode invullen.

10. Kan ik de voorraad bekijken van één bepaalde vestiging?

11. Waarom zie ik soms 9x dezelfde auto van Vaartland.nl op een externe autoportal?

12. Kan ik online een auto kopen?


Prijsstelling


13. Hoe kan het dat Vaartland.nl vaak veel goedkoper is dan mijn eigen dealer?

14. Ruilen jullie ook mijn huidige auto in?

15. Kan ik meer dan 1 auto inruilen?

16. Kan ik ook mijn motor inruilen?

17. Koopt Vaartland.nl ook mijn auto als ik niets terugkoop?

18. Wat is mijn huidige auto nog waard?

19. Op Vaartland.nl staat bij dezelfde auto een andere prijs vermeldt dan op een externe autoportal, hoe kan dit?

20. Wat houdt de Jackpotaanbieding in?

21. Wat houdt de Premium occasion in?

 

Kwaliteit en Garantie

 

22. Wat voor garantie krijg ik als ik een auto bij Vaartland.nl koop?

23. Zijn alle auto’s gecontroleerd voor aankoop?

24. Hoe wordt mijn auto afgeleverd na aankoop?

25. Mag ik een aankoopkeuring aanvragen op jullie occasions?

26.  Hoe lang duurt het na aankoop voordat ik mijn nieuwe auto op kan halen?

27.  Is de onderhouds- en kilometerhistorie van de auto’s bekend?

28.  Wie voert de service en garantie uit?

 

Betalingsmethoden

 

29. Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Vaartland.nl

30. Kan Vaartland.nl mijn nieuwe auto ook financieren?

31. Waarom lenen bij De Autofinancier en niet bij mijn eigen bank?

32. Hoe gaat lenen in zijn werk bij Vaartland.nl?

33. Voor de auto van mijn dromen heb ik net wat geld te weinig. Is dat op te lossen?

34. Welke gegevens heeft de autofinancier van mij nodig om een aanvraag te behandelen en hoe wordt dit verder afgewikkeld?

  

Algemeen

 

35. Wat is het verschil tussen een BTW en Marge auto?

36. Hoeveel kilometers kan een auto tegenwoordig rijden?

37.aarom staan de auto's van Vaartland.nl veel goedkoper op de Duitse website Mobile.de? 

38. Mist u een vraag?

   

Werkwijze


1. Ik heb een auto gezien, maar die staat voor mij wel erg ver weg? Kan ik deze auto bekijken op de vestiging die mij het beste uitkomt?

Ja, dit kan. Neemt u contact op met de vestiging waar uw voorkeur naar uitgaat en in overleg halen wij de auto naar de door u gewenste locatie. We kunnen u op voorhand via onze unieke voertuiginformatiesysteem al uitgebreid informeren en als zowel de auto als de (inruil)prijs u tevreden stemmen zorgen wij voor het transport van de auto. U hoeft dus niet zelf heel Nederland door te rijden en u heeft ook nog eens de service en garantie bij u in de buurt.

2. Wat levert de samenwerking tussen Vaartland.nl en A.T.U mij op?

Vaartland.nl is Nederlands grootste occasiondealer en A.T.U is marktleider in Duitsland op het gebied van compleet onderhoud van auto’s. A.T.U. heeft inmiddels ook meerdere vestigingen in Nederland en verzorgt voor Vaartland.nl de service en aftersales. Is er geen Vaartland.nl vestiging bij u in de buurt maar wel een A.T.U. vestiging dan kunt u er ook voor kiezen om daar de auto af te halen en de service te laten uitvoeren. Indien u er voor kiest om de auto bij een A.T.U vestiging af te halen kunt u ook bij iedere A.T.U vestiging terecht voor garantie.


3. Waar komen de occasions van Vaartland.nl vandaan?

De voorraad van Vaartland.nl komt van merkdealers uit binnen- of incidenteel buitenland, leasemaatschappijen en ingeruilde auto’s.

4. Kan ik een auto bij jullie reserveren?

Over het algemeen is het bij ons niet mogelijk om een auto online of telefonisch te reserveren. In speciale gevallen kan hier in expliciet overleg met de vestigingsmanager echter van af worden geweken. Als u interesse heeft in een auto raden wij u aan snel contact op te nemen omdat onze voorraad snel wisselt.
Echter als wij met u afspreken dat we een auto voor u transporteren van de ene naar de andere vestiging reserveren wij de auto natuurlijk wel voor u. Een afspraak voor een proefrit zonder schriftelijke bevestiging van een reservering betekent ook dat wij de auto niet voor u vast kunnen houden en de auto kan worden verkocht voor uw proefrit of bevestiging. Door onze meerdere vestigingen en de snel wisselende voorraad zijn wij genoodzaakt het principe: "wie het eerst komt, wie het eerst maalt" te hanteren.

5. Ik zie dezelfde auto op meerdere locaties geadverteerd worden, waar staat de auto?

 Op de detailpagina van de auto ziet u onderaan altijd de juiste locatie weergegeven waar de auto staat. Dit is in 99% van de gevallen correct, maar omdat onze voorraad snel wisselt raden we u wel altijd aan om voor 100% zekerheid even te bellen.

6. Hoe actueel is de website?

Onze eigen website wordt elke dag opnieuw ge-update, zodat u alleen de meest relevante informatie te zien krijgt.

7. Welke auto past nu echt bij me?

Op onze website vindt u onze unieke zoekhulp. De zoekhulp geeft u aan de hand van uw gezinssituatie, behoeften en eisen verschillende opties weer, ongeacht het merk en model. De zoekhulp is helemaal uniek en altijd leuk om eens te testen welke auto er nu voor u uitkomt.

8. De auto die ik zoek hebben jullie niet op voorraad, wat nu?

U kunt bij ons altijd per e-mail een zoekopdracht indienen zodat wij voor u op zoek gaan. Er komen bij ons ook echter elke week 120 auto’s binnen, als u zich aanmeldt voor onze nieuwsbrief krijg u deze ook met regelmaat in uw emailbox.

9. Waarom moet ik bij een contactformulier altijd mijn postcode invullen?

Via uw postcode komt uw verzoek automatisch aan bij de voor u dichtstbijzijnde vestiging, zodat wij die vestiging contact met u kunnen laten opnemen om u optimaal van dienst te kunnen zijn.

10. Kan ik de voorraad bekijken van één bepaalde vestiging?

Nee, het is bij ons niet mogelijk om de voorraad van één vestiging op te vragen. Dit omdat de occasions bij ons veelvuldig van vestiging wisselen en wij u aanbieden bijna alle occasions naar de vestiging van uw voorkeur te transporteren, zodat wij overal met 1 grote voorraad werken.

11. Waarom zie ik soms 9x dezelfde auto van Vaartland.nl op een externe autoportal?

Op enkele externe autoportals is het door de software nog niet mogelijk om te filteren op postcode, vandaar dat onze auto’s op elke vestiging apart worden weergegeven. Samen met de autoportals werken wij hieraan om tot een meer gebruiksvriendelijke oplossing te komen.

12. Kan ik online een auto kopen?

Het is helaas nog niet mogelijk om een auto volledig online te kopen. Uiteraard kunt u bij ons wel veel informatie online vergaren en via de live-chat zelfs direct met een van onze medewerkers een afspraak maken voor een proefrit.

 

Prijsstelling

 

13. Hoe kan het dat Vaartland.nl vaak veel goedkoper is dan mijn eigen dealer?

Vaartland.nl is Nederlands grootste occasiondealer met ongeveer 6500 verkopen per jaar. Door veel te verkopen kunnen wij ook groot inkopen wat ons aanzienlijke schaalvoordelen en hoge kortingen per auto oplevert. Omdat onze doelstelling is de auto’s snel te verkopen nemen wij genoegen met minder marge per auto dan collega autobedrijven. Daarnaast is Vaartland.nl ondanks de grootte nog een echt familiebedrijf met korte lijnen en geen door de importeur voorgeschreven grote hoofdkantoren en jaarlijks veranderende showrooms waar uiteindelijk de klant ook voor moet betalen.

14. Ruilen jullie ook mijn huidige auto in?

Ja, of u nu een hele jonge of een hele oude auto heeft, wij ruilen graag uw huidige auto in. U ontvangt bij ons ook bij aflevering direct een vrijwaring voor uw huidige auto.

15. Kan ik meer dan 1 auto inruilen?

Ja, in tegenstelling tot veel collega bedrijven is het bij ons mogelijk om meerdere auto’s op één auto in te ruilen.

16. Kan ik ook mijn motor inruilen?

Ja, zelfs het inruilen van een motor is bij ons geen enkel probleem.

17. Koopt Vaartland.nl ook mijn auto als ik niets terugkoop?

Ja, u kunt uw auto ook aan ons verkopen. U hoeft hier geen afspraak voor te maken maar kunt gewoon langs gaan bij één van onze vestigingen. Houdt u er wel rekening mee dat we alle kentekenpapieren, onderhoudsboekjes en schadehistorie van uw auto willen zien. Daarnaast zullen we uw auto ook natrekken op de juiste kilometerstand en is een keuring door de garage noodzakelijk. Het geld maken wij altijd per bank over en kunnen wij niet contant uitkeren.

18. Wat is mijn huidige auto nog waard?

Om hier een precies antwoord op te geven raden wij u aan de live-chat te gebruiken zodat u direct een antwoord kan ontvangen van één van onze medewerkers.

19. Op Vaartland.nl staat bij dezelfde auto een andere prijs vermeld dan op een externe autoportal, hoe kan dit?

Bij Vaartland.nl werken wij altijd met 2 prijzen, de showroom en de internetprijs (of Jackpotprijs). Op www.vaartland.nl ziet u dus altijd beide prijzen staan, waar externe portals vaak kiezen om enkel de internetprijs/jackpotprijs te tonen. De reden voor deze werkwijze is dat wij niet onderling met onze vestigingen tegen elkaar willen concurreren en de internetprijs/jackpotprijs een vaste prijs is. Op deze prijs kan wel ingeruild worden maar enkel tegen het aller-gunstigste handelsbod dat wij voor uw auto ontvangen. Op de showroomprijs welke vermeld staat op deze website kunnen we een goede inruilprijs geven voor uw huidige auto. Uiteindelijk telt toch wat u moet bijbetalen en dat zal in alle gevallen bij ons erg scherp zijn.

20. Wat houdt de Jackpotaanbieding in?

De Jackpotaanbieding is een eenmalige aanbieding die maar een beperkte periode geldig is. De Jackpotaanbiedingen zijn zo scherp dat wij op deze aanbiedingen niet in kunnen ruilen en dat de auto enkel voor de Jackpot prijs te koop is op de vestiging waar deze auto staat. Op de Jackpotaanbiedingen ( te herkennen aan (J) in de modelnaam) zit op de internetprijs ook geen garantie of nieuwe APK. Dit is in tegenstelling tot al onze andere auto's een echte meeneemprijs. Overigens zijn deze aanbiedingen altijd zeer scherp geprijsd en moet u er snel bij zijn. Uiteraard is het wel mogelijk om de Jackpotaanbieding tegen meerprijs met BOVAG garantie aan te schaffen. Rijklaarmaakkosten worden wel altijd berekend op de Jackpotaanbiedingen en bedragen altijd € 595,-.

21. Wat houdt de Premium occasion in?

De Premium occasions zijn te herkennen op de occasiondetailpagina aan de tekst "Premium occasion" en de daarbij horende 5 sterren. Occasions van Vaartland.nl worden aangemerkt als Premium occasion als de autos een prijs hebben van € 25.000 of meer. Daarnaast worden ook auto's welke jonger zijn dan 3 jaar en minder dan 45.000 km gereden hebben aangemerkt als Premium occasion.

Kwaliteit en Garantie

 

22. Wat voor garantie krijg ik als ik een auto bij Vaartland.nl koop?

U krijgt bij aankoop van een auto bij ons standaard 6 maanden BOVAG garantie, met uitzondering van de Jackpotaanbiedingen. De BOVAG garantie telt volgens de BOVAG voorwaarden alleen op auto’s met een prijs hoger dan € 4500,- of meer dan 35% van de oorspronkelijke nieuwprijs. BOVAG garantie is een begrip in Nederland en staat voor garantie op arbeid en materialen. Verder ontvangt u ook een Nationale AutoPas om de juistheid van de kilometerstand te garanderen bij import-auto's kan echter geen N.A.P geleverd worden. Tegen meerprijs kunt u de garantie verlengen met 6 of 12 maanden en kunt u kiezen voor preventief onderhoud en een aanvullend onderhoudspakket voor maar liefst 2 jaar. Wel hanteren wij altijd € 595,- rijklaarmaakkosten bij auto's boven de € 4500,-. Bij auto's onder deze prijsgrens hanteren wij € 195,- rijklaarmaakkosten.

23. Zijn alle auto’s gecontroleerd voor aankoop?

Ja, alle aangekochte auto’s komen binnen op ons innameterrein in de buurt van onze hoofdvestiging in Stolwijk. Alvorens de auto’s naar de verschillende showrooms gaan worden alle auto’s nagelopen op eventuele schades en gebreken. Auto’s met een WOK melding worden door ons niet verkocht. Een WOK melding houdt in dat een auto ooit grote schade heeft gehad.

24. Hoe wordt mijn auto afgeleverd na aankoop?

De auto wordt bij ons standaard afgeleverd met 6 maanden BOVAG garantie (exclusief Jackpotaanbiedingen), een geldige APK, een kwart tank brandstof en zowel van binnen als buiten helemaal gereinigd. Verder bieden wij u de mogelijkheid om tegen meerprijs de auto gelijk van een grote beurt, preventief onderhoud en een nieuwe APK te voorzien en de garantie te verlengen van tot maar liefst 18 maanden. Met het preventief onderhoud vervangen wij bijvoorbeeld voor aflevering de distributieriem als dit binnen 15.000 km of 6 maanden vanaf de aflevering volgens het regulier onderhoud gepland staat. Ook vervangen we de remschijven en remblokken als deze - afhankelijk van het merk/type auto - een bepaalde minimale dikte benaderen en vervangen we de banden als het profiel minder is als 3mm. Verder kunt u er vanuit gaan dat alles wat u met de verkoper op de koopovereenkomst vermeldt ook bij aflevering uitgevoerd zal zijn, tenzij nadrukkelijk verteld. Vraag onze verkopers naar de mogelijkheden. Bij aflevering ontvangt u van ons ook een knuffelkikker van Stichting de Opkikker en bent u een jaar lang donateur van deze stichting. Bij Jackpotaanbiedingen gelden andere voorwaarden zie het antwoord op vraag 20 hierboven. Het is ook mogelijk de auto zonder garantie aan te schaffen, maar dit raden wij altijd af aangezien wij de occasions controleren maar niet in het binnenste van de auto kunnen kijken. Daarom adviseren wij altijd te kiezen voor garantie.

25. Mag ik een aankoopkeuring aanvragen op jullie occasions?

Ja, u mag van ons te allen tijde een aankoopkeuring laten verrichten op de auto welke u overweegt te kopen. Wij staan er namelijk garant voor dat we een kwalitatief goede auto aanbieden. Kosten voor een dergelijke keuring zijn echter wel voor uw eigen rekening.


26.  Hoe lang duurt het na aankoop voordat ik mijn nieuwe auto op kan halen?

Standaard hanteren wij een afleveringstermijn van 7 werkdagen na aankoop. In overleg met uw verkoper en in speciale gevallen kunnen wij hier echter vanaf wijken.

27.  Is de onderhouds- en kilometerhistorie van de auto’s bekend?

Wij streven er naar om bij al onze auto’s u direct de onderhouds- en kilometerhistorie van elke auto te tonen, zodat u weet wat u koopt. Enkel bij inruilauto’s kunnen wij dit niet altijd garanderen.

28.  Wie voert de service en garantie uit?

Vaartland.nl werkt samen A.T.U. en haar servicepartners voor de service en het onderhoud van alle auto’s. Elke vestiging van Vaartland.nl heeft zijn eigen servicepartner zodat u altijd in de buurt terecht kunt. De vestiging waar de auto afgeleverd wordt is in principe ook de vestiging die de garantie zal verzorgen. Wilt u service en garantie via een vestiging van A.T,U dan dient de auto bij een A.T.U vestiging afgeleverd te worden.

 

Betalingsmethoden

 

29Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Vaartland.nl

De betaling van het afgesproken bedrag moet voordat de aflevering plaatsvindt zijn bijgeschreven op onze bankrekening.
Overboeken kunt u via een overboekingsformulier, een telefonische opdracht of - wat u waarschijnlijk gewend bent - via internetbankieren.
Wat natuurlijk ook kan, is dat u het bedrag bij ons pint. U moet er dan wel aan denken om minimaal een dag van te voren uw pinlimiet door de bank te laten verhogen tot het te betalen bedrag.

30Kan Vaartland.nl mijn nieuwe auto ook financieren?

Voor het financieren van auto´s schakelen wij De Autofinancier uit Oosterhout NB in. De Autofinancier bemiddelt in alle vormen van lenen, bijvoorbeeld een persoonlijke lening of een doorlopend krediet.Een persoonlijke lening heeft het voordeel dat u precies weet waar u aan toe bent omdat de looptijd en de rente voor de hele periode vaststaan. Een doorlopend krediet is geschikt voor iedereen met een wisselende kredietbehoefte of voor hen die bijvoorbeeld eens wat meer willen betalen. De Autofinancier verstrekt u graag alle informatie.

31. Waarom financieren bij Vaartland.nl?

Uw lening laten regelen via De Autofinancier is slim, omdat zij werkt met meerdere banken. De Autofinancier heeft voor u gunstige tarieven uitonderhandeld en u profiteert van het deskundige advies dat u krijgt. In veel gevallen is lenen via De Autofinancier goedkoper dan bij uw eigen bank.
 
32. Hoe gaat lenen in zijn werk bij Vaartland.nl?

Deze vraag wordt beantwoord door De Autofinancier.
De Autofinancier:
“Wanneer u wat wilt weten over lenen of u wilt meteen een aanvraag indienen kunt u vanuit een spreekkamer in alle rust en heel discreet met ons overleggen.
Telefonisch neemt onze medewerker de vragen met u door.
Dit kost even tijd, omdat wij u graag goed van dienst zijn.
Via een inventarisatie van uw gegevens, aangevuld met uw persoonlijke wensen en de te bereiken doelen gaan wij aan het werk om een interessante aanbieding te regelen.
De Autofinancier levert echt maatwerk en is pas tevreden wanneer u dat ook bent.
Het is daarom verstandig om toch ook nog even bij ons naar de mogelijkheden te informeren. Zelfs al hebt u al een aanbieding voor een lening thuis liggen. Te meer omdat u toch altijd keuzevrijheid houdt. U bepaalt wie u de lening verstrekt en niemand anders.”

33. Voor de auto van mijn dromen heb ik net wat geld te weinig. Is dat op te lossen?

Deze vraag wordt beantwoord door De Autofinancier.
De Autofinancier:
“Wij helpen u hier graag bij.
Stel dat uw budget € 10.000,- is, maar de auto die aan al uw verwachtingen voldoet kost € 12.500,-. Hoe gaat De Autofinancier dit oplossen?
Allereerst nog een opmerking over de auto. Niet voor niets is deze duurder. Dat komt waarschijnlijk omdat hij van een jonger bouwjaar is en minder kilometers heeft gelopen. Naar twee kanten dus heel profijtelijk voor u. Nu de mogelijkheden.
U investeert uw eigen geld en u leent via ons een bedrag van € 2.500,-.
Voor zo´n € 80,- per maand bent u er in drie jaar van af, korter kan natuurlijk ook.Waar wij u op wilen wijzen, waarom zou u zo´n groot bedrag van uw spaarrekening halen?
Het is prettig om een financiële buffer te hebben wanneer er een keer wat is.
Stel dat u dit ook vindt en dat u besluit dat u altijd minimaal € 5.000, - op uw spaarrekening wilt houden.
In dit voorbeeld betekent dit dat u € 7.500,- moet lenen.
We gaan er nu even vanuit, dat u van plan bent om 5 jaar met de auto te doen.
Omdat u dan zeker de lening afgelost wilt hebben stellen wij u een looptijd voor van 4 jaar. Dan bouwt u ook nog eens een keer een marge van een jaar in.
Dat bedrag kost u per maand € 190,-.
Wanneer u dat per maand kunt missen is dit toch een geweldige oplossing.
Bedenk hierbij bovendien dat u altijd meer mag aflossen dan we nu afspreken.”

34. Welke gegevens heeft de autofinancier van mij nodig om een aanvraag te behandelen en hoe wordt dit verder afgewikkeld? 

De Autofinancier legt u dit uit.
De Autofinancier:
“Samen met u vullen wij het aanvraagformulier in en daarna het inventarisatieformulier. Hierin komen bijvoorbeeld zaken aan de orde als uw kennis van de soorten leningen die er zijn, of u een voorkeur heeft voor een bepaald soort lening, of u een vaste rente wilt of juist liever een variabele en of u weer wilt kunnen opnemen wat u heeft afgelost. Kortom u en wij bereiden het sluiten van een lening heel goed voor en daardoor komt u later niet voor verrassingen te staan. Het aanvragen regelt u zelf samen met ons en dat kan op heel veel verschillende manieren.
De eenvoudigste manier is om dit ook weer in een persoonlijk gesprek te regelen.Dat overleg kan plaatsvinden waar en wanneer u dat wilt. U geeft de voorkeur aan een gesprek bij Vaartland.nl?
Prima. Dat kan. Wanneer u er bent zijn wij er ook. Afwikkeling via de post? Het kost extra tijd, maar natuurlijk is dat mogelijk en wanneer er een keer wat is kunt u dat altijd met ons bespreken.”

 

Algemeen

35. Wat is het verschil tussen een BTW en Marge auto?

Als u een particulier bent is er geen verschil. BTW of Marge heeft alleen invloed op zakelijke rijders. Als u BTW plichtig bent, bijvoorbeeld als zelfstandig ondernemer,  heeft u bij een BTW auto nog de mogelijkheid de BTW terug te vorderen na aankoop, bij een Marge auto is dit reeds een keer gebeurt en dus niet meer mogelijk. Overigens staan al onze auto’s inclusief de BTW geprijsd, tenzij uitdrukkelijk anders vermeldt

36. Hoeveel kilometers kan een auto tegenwoordig rijden?

Nederlandse auto’s zijn over het algemeen erg goed onderhouden en hebben door de goede wegen in Nederland weinig te lijden. Doordat ook de motoren en materialen steeds sterker worden kunnen auto’s veel kilometers aan en is het niet meer zoals vroeger dat een auto bij 100.000 kilometer zijn beste tijd heeft gehad. Veel inruilauto’s met een hoge kilometerstand gaan zelfs vaak nog naar het buitenland waar vervolgens nog honderduizend(en) kilometers met de auto worden gereden.

37. Waarom staan de auto's van Vaartland.nl veel goedkoper op de Duitse website Mobile.de?

Vaartland.nl adverteert met een deel van haar autovoorraad op de Duitse website Mobile.de. De prijzen op Mobile.de zijn prijzen welke van toepassing zijn voor export en lager dan de Nederlandse prijzen omdat een buitenlandse klant de BPM-belasting niet hoeft te betalen. Dit voordeel gaat enkel op voor buitenlandse klanten welke een Nederlandse auto, van na eerste tenaamstellingsdatum 16 oktober 2006, willen uitvoeren. Auto's op www.vaartland.nl zijn altijd geprijsd inclusief de BPM en BTW tenzij uitdrukkelijk anders weergegeven. Ook auto's welke door Vaartland.nl zijn geimporteerd worden op onze website altijd geprijsd inclusief de BPM en BTW zodat u als Nederlandse consument precies weet wat u kwijt bent en de auto direct op Nederlands kenteken koopt. Import auto's zijn dan ook van dezelfde kwaliteit en voorwaarden als origineel Nederlandse auto's en uiteraard vallen ook importauto's onder onze algemene garantievoorwaarden.

38. Mist u een vraag?

We hebben ons best gedaan de lijst zo volledig mogelijk te maken. Heeft u echter toch nog een vraag, gebruik dan de live-chat met een van onze medewerkers of richt uw vraag naar klantenservice@vaartland.nl

Unieke zoekhulp van Vaartland.nl Vind de auto die bij je past met onze zoekhulp
Zoek occasions
Regulier zoeken